This is it! Cusut cu Meșteșug în casă nouă

Am descoperit acum câțiva ani faptul că activități precum cusutul în puncte, brodatul și croșetatul îmi fac plăcere. De aceea, împreună cu cea care mi-a transmis secretele acestor activități, am început să realizez proiecte mici și diferite cadouri pentru prieteni.

Vreau să împărtășesc cu voi proiectele realizate iar aceste pagini îmi oferă această posibilitate!

Mă bucur mult să vă cunosc! Bine ați venit pe pagina Cusut cu Meșteșug! 

 

I have to try and make the best use of my knowledge in the handmade and art&craft field. My mother did teach me many things when I was little, things passed on from my grandmother to her!  I did found out couple of years ago that I really enjoy it and I have started doing small projects as gifts to my friends!

I would like to share all the work with you and this is an opportunity to do it!

Nice to meet you! This is Cusut cu Meșteșug page! Glad to have you visiting us!

 

Leave a Reply

